gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling

Kategori:

Blir så arg på mig själv..Gjorde ett litet felböj med ryggen när jag skulle lägga in degarna i kylen.. 
Attans vad ont det blev..gör ont ut i ben och fötter stundvis :(

Handlade lite.. 
Ätit Kyckling & Bulgur.. Guu så gott!  
Tror jag ska ta en kort försiktig promenad för sen får jag fikabesök! 
Solen skiner ju fortfarande!  / Gizze 

Kommentarer

  • Patricia säger:

    Aj då, hoppas det blir bättre snabbt! Såg himla gott ut, det där! :)

    Svar: tack snälla du :) ja det smakade bra! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-11-12 | 14:28:19
    Bloggadress: http://patriciajeppsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: