gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

mulet och grått

Kategori:

Tur jag tog en rejäl promenad på förmiddagen.. 
Efter lunch och mitt andra möte så regnade det för fullt.. 
Orkade inte kika på skor utan tog en tur till Bergers och köpte 2 fällar.. 
Blev kanon på mina gamla Emma-stolar! 
Tog mig kaffe...
Ska snart fixa lite mackor och ägg
Avokado får det bli också.. 
Hoppas det är nåt på tv / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hej :)
    Vilka fina kuddar du har inhandlat.. :)

    Ja här har det med regnat ordentligt.. då är det skönt att vara på insidan :)

    Önskar dig en riktigt bra kväll!

    Kramis på dig.

    Svar: tack, det är.inte kuddarna som är nya, men jag gillar dom :) fällarna är nya. hitta dom på Bergers idag! önskar dig en skön kväll! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-09 | 20:23:08
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: