gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

regn och rusk

Kategori:

Idag är jag blödig.. Pendlar mellan skratt och gråt..
Åt min lunch Lasagne.. 
Slagit in lite julklappar.. 
Men i år är inget sig likt.. Spelar julmusik och grinar..

Insåg att jag var tvungen att skaffa nåt att ha på fötterna så tog en tur till Åmål.. Knappt jag gick ur bilen som det regnade..men jag hittade äntligen ett par..gillar ju inte skor..men nåt måste man ha..kan ju inte gå i utslitna joggingskor i vinter :)

Nu fikat och spelar julmusik igen..
Har inte ens tagit nån promenad idag.. Orkar inte och har inte lust / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj med julklappar! Du är då ute i god tid - så klokt!
    Jag älskar skor (men går helst barfota) tror nog för att jag har lätt för att köpa skor /i stl 37/38 finns mkt snyggt. Ballerina och lack gillar jag. Då är det värre med kläder.....jag har en bred rygg, så blusar har lätt för att strama till, tar jag sedan för stor storlek, ja då har jag inget som fyller upp det framtill....ja jisses vilka I-landsproblem.
    Jag tror nog att detta här med FRANKRIKE har tagit folk hårt. För idag på jobbet var det väldigt dystra ansiktsuttryck och dämpad ton. Förfärligt är det// Carin

    Svar: Ja helt förfärligt Carin. jo jag har köpt några klappar. jag och skor går ju inte ihop för ryggen så går helst i joggingskor och foppa hemma inne..Är aldrig snygg :) ha en fin kväll / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-11-16 | 19:06:59
  • Carin säger:

    Du har förstås valvstödjande/inlägg med dämpning med tanke på din rygg.....Klart du är snygg - man kan vara snygg inombords oxå - glöm inte det/

    Svar: Hmm 💭 tyvärr har jag inte det..provar mig fram i skodjungeln. tack fina du!
    gizzez.blogg.se

    2015-11-16 | 19:20:29

Kommentera inlägget här: