gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

sol

Kategori:

Sol idag himla tur det.  För usch va sliten och irriterad jag känner mig.  
Gräddade Skrädmjölsbröd och åt frukost 
Varit på kaffe hos mor 
Fika på Artisan.. Där skulle jag kolla runt lite på nätet för att fixa några saker.
Men inte hade jag nåt fungerande internet. :(
Fick iaf med mig lite mjöl hem från Maxi.. 
Handlade här hemma och tog en promenad. - Helt slut. 
Nu har jag ätit Pasta med Bacon och Champinjonröra och ska vila en stund innan jag ska iväg en tur ..ikväll blir det myys tröttmössa som jag är / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: