gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndag

Kategori:

Regnet vräkte ner i natt..
Vi hade verkligen tur som.kunde vara ute tidigare på kvällen :)
I morse kaffe och Risgrynsgröt! 
Promenad med sonen.. I solsken! 
Fick mess om lunch :)
Så gott... Hemgjord pasta -Lasagne - så gott :)

Sen soffhäng och Downton Abbey.. Somnade nästan.. 
Tvättat och bäddat rent.. 
Bra helg..med goa vänner och blivit endel gjort.. Sonen har verkligen grejat..jag har fått lite gjort också :)
Ska se om det är nån film.../ Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Regn och storm här oxå!
    Renbäddat och luftade sängkläder likaledes här.
    Ikväll har vi varit hos grannen (nyskild) som presenterat sin nya kärlek.....
    Har känt dom sedan dom flyttade hit, 3 flickor som vi varit som en "mormor/morfar" till. Mellersta flickan har Downs Syndrom. Har alltid umgåtts, nyår, midsommar och mycket däremellan.
    Men nu: Han bor kvar, hon har flyttat, barnen varannan vecka här.
    Oj så svårt detta är.
    Men jag tycker lika mycket om alla, och det har jag gjort klart för dom// Carin

    Svar: Hej Carin. sett att det varit storm neröver.. svårt med nya familje - bildningar..alltid värst för barnen, även om man som vuxen lider. hoppas du har en fin kväll hej från mig..Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-11-08 | 21:21:17
  • Madde säger:

    Hej Gizze :)

    Ja hela 22mm kom det i natt :) tycker det är skönt att det kommer när vi sover.

    Verkar som du har haft en bra helg och det har vi med haft :)

    Önskar dig en fortsatt bra kväll !

    Kramis på dig!

    Svar: Hej Madde Här kom 15 mm. javisst det kan got få regna på nätterna :)
    Helgen har varit bra..men ni är jag lite stressad.. lite som händer i veckan.
    kan fortfarande inte kommentera på din blogg.. nattikram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-08 | 22:21:03
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Madde säger:

    Nej jag vet inte vad som har hänt, måste vara nått på deras server el i deras program.. jätte trist :( Men blir det ingen ändring byter jag nog blogg..

    kramis

    Svar: oki kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-08 | 22:29:00
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: