gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

väderväxling

Kategori:

I morse var det dis och dimma.. Lite kallt också 
Åt frukost.. 
Degfix.. 
Surdeg -Graham Vete med Oliver Soltorkad tomat och fetaost.. 
Tog en promenad i dimman.. Solen försökte.. 
Mor kom!  Vi fikade, tog promenad.. Handlade och lunchade: Fläsk & Bruna Bönor :)
Gjorde en Fläskpannkaka till i morgon som blir matlåda till både mor och son..och lunch till mig!
Nu har jag tagit mig kaffe och ska kolla reklamen..ikväll blir det Bonden och Morden i Sandhamn.. / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: