gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

besök

Kategori:

Lunchade rester av Paj och Sallad.. 
Fick besök av 2 goa brudar..och en liten plutt! 
Fikade och tjatade.. Och kom på att det är Internationella champagne dagen.. Så vi delade en flaska bubbel :) myyys.. 

Disken är borta.  Jag i soffan en stund.. 
Strax äta nåt och peppa suris.. 
Ikväll är det Bonden och Modus. / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Det är helt rätt Gizze - Champagne går bra även om det är Onsdag!
    Vilka läckerheter till bullar....../Carin

    Svar: Tack fina Carin! De smakade bra också :) och bubblet lika gott som vanligt! Ha en fin kväll hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-10-28 | 19:00:59
  • Madde säger:

    Skål på dig :) Gött med lite bubbel det är ju lilllördag :)

    Va duktigt du är bullarna ser jätte goda ut!

    Ha en fortsatt mysig kväll!

    kram Madde

    Svar: skål goa madde...tack de smakade riktigt bra..äter alldeles för mycket bara :D ha en fin kväll Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-10-28 | 19:40:30
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • yasmine mamma till dennis och angelina säger:

    jo jag vet.
    efter en månad så får man göra något undantag. och återinföra något livsmedel vilket jag egentligen inte gjort än. jag provsmakade bara en bit gav bort resten. men finns mkt man kan baka finns ju glutenfritt mjöl laktosfri mjölk.
    så denna kost känns trots allt väldigt bra.
    jag är inte så mkt bättre men jag slipper svullnad och ballongmage.
    kraaam

    Svar: skönt om det är lite bättre iaf! kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-10-28 | 21:25:38
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Maddan säger:

    Tack för allt du gör. För, och med oss.
    Du är en fantastisk vän ( och bagerska)

    Svar: men du då <3 du är ju bara bäst! tack för att ni finns och förgyller mina dagar!!! kraam ses snart igen hihi
    gizzez.blogg.se

    2015-10-29 | 19:44:45

Kommentera inlägget här: