gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Havsbad & Ullared

Kategori:

Uppe tidigt.. Sovit gott.. 
Åt frukost.  
Gick ner till havet och jo jag badade. 3 Oktober 2015...
En promenad blev det. Vid havet och i kvarteren för att kolla in alla fina hus :)
Tog en fika på Peters Konditori.. 

Åkte till Ullared.. En kvart för att få parkering.. 
35 minuter kö in.  
Shoppade.  
Och köade ut.. 

Åkte till Ica Skrea strand och köpte med oss Laxbakelser som vi ätit nu.. 

Gubben vilar middag.. 
Jag ska läsa tidningen.   
Tror det får bli ett dopp sen igen / Gizze 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: