gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

utemys idag igen

Kategori:

Tog mig en promenad.. 
Fixade i ordning fiskpaket.   Dagens fisk blev Lyr - fiskad av sonen i Norge :)
Gav oss iväg till tomten med goa vänner... 
Åt gott och hade så mysigt! 
Har precis duschat och tagit soffläge.. Nu blir det Bingolotto. 

Sen Rågbröd med smör och ost och en kopp te :)
Testbakat då jag vill ha gott bröd att göra Räkmackor och Laxmackor!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Det var en underbar helg. Tack för att ni förgyllde den.

    Svar: tack ska ni ha 💝
    gizzez.blogg.se

    2015-10-21 | 22:18:46

Kommentera inlägget här: