gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

färsbiffar

Kategori:

Satte degar innan morgonkaffet
Gröt till frukost 
Rostade havregryn & sesam till mitt Surdegsbröd! 

Tog kaffe på trappen och promenad med min goa vän :)

Gjort 30 Färsbiffar och Stuvade Makaroner! 
Rensat och förvällt Kantareller till mor :)

Huvudvärk - gillas inte.. Stressad jo det är jag.. 

Ska vila en stund!  Ikväll blir det Bio! /Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Stackare ! Huvudvärk är inte kul :( Hoppas du kan stressa ner och att huvudvärken försvinner.

    kram Madde

    Svar: tack snälla du.. slöar i soffan. huvudvärk och sus i öronen... gillert inte. men det vänder nog snart. hoppas jag kram på dig
    gizzez.blogg.se

    2015-09-07 | 15:33:34
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: