gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

rusk

Kategori:

Dag med värk.. Gillas ej.. Är nog vädret som gör sitt..Varit så här några dagar nu.. 

Fixat inför morgondagens brödgräddning.. 
Gjorde en Plommonkaka & Plommonsylt 
Handlat.. 
Gjorde Rimmad Bog & Rotmos till lunch :)

Var till min goa doktor.  
Fick besök av de bästa.. Fika & tjöt :)

Gubben och jag tog en tur till svärpäronen som varit i USA! 
Hämtade ved. 

Nu hänger vi i soffan.. 
Ikväll debatt! Nu en kopp te / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Nej värk är inte kul, hoppas det blir bättre väder så du slipper ha ont.

    ååå va gött med rimmad bog och mos.. det var längesedan kanske nått som skulle lagas :)

    Här kommer en stor kram med solsken!

    Madde

    Svar: tack goa du 😘 hoppas du har en fin kväll! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-09-18 | 19:31:56
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: