gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

solig dag

Kategori:

Nästan sommarvärme idag. 
Uppe långt före tuppen.. 
Gjorde Crunch -Bullar med Kanel :)
Promenad.. 
Kaffe..
Lunch - Het Köttgryta på Fransyska!!! 
Promenad igen..
Skulle sätta mig i solen och njuta - då körde grannarna igång gräsklipparen så jag satt mig i soffan.. 

Köpte Vetemjöl från Kvarnen i Ölserud på Smaka på Värmland mässan igår.. Ska testas i deg till Surdegsbröd i morgon! 

Ikväll Bingolotto.. Te och surdegsmacka.. 
Blir lite Nachips och Guacamole också .
Ska upp i natt...är Supermåne och Rödmåne.. "blood-moon" Måste ju ses om det bara går../ Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: