gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Andas

Kategori: Allmänt

Riktigt deppig...det bara flög på mig igår...
Jobbig kväll och natt..
Imorse efter kaffe och frukost trodde jag att jag skulle få spader...
Att inte kunna röra sig som man är van och att må som man gör..
Vågen är inte heller nåt kul, men inte konstigt när man äter och inte rör sig...
Pust och stön..
 
Tog en kaffe och sen lunchade vi resterna av min Veg Lasagne!
 
Tog en tur med bilen och tog en kort promenaad...så skönt att få röra sig lite...
Här hemma gick det inte att gå pga halka och is...
 
De bästa ringde och undrade om vi ville med till tomten, klart vi ville, så jag fick på kaffet och fick fram en påse bullar..
Tog bilen dit och fikade och tjötade....
Skönt att få luft..solen har ju varit framme i stort sett hela dagen...
 
Nu sitter jag i soffan...ska snart spela Bingolotto- Jo det gör gamla kärringar...
Gjort en Avocadoröra som vi ska trycka i oss sen...
 
I morgon ska jag ringa Reparatörn....Måste få tvättmaskinen lagad NU -räknat till sju maskiner som ska tvättas, lär ju inte bli mindre  :D
Får se vad detta blir, bloggar från datorn då det är strul från mobilen.../ Gizze
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Kan säga att jag oxå haft en downhelg....vet inte varför, men trist väder, förflyttat mej från stol till stol, glott ut genom fönstret...ja ungefär så. Sa till Göran igår kväll - jag vilar mej en stund innan Mello, då var klockan 1845....vaknade 0330, gick upp, kollade mina mail, vaknade igen 0830. Kan säga som så: Skönt det är jobb i morgon// Carin

    Svar: Ja vädret gör sitt ibland.. oj sov du så länge..då behövde du det! Hoppas du får en bra dag på jobbet! när man är upptagen så hinner man ju inte känna efter oftast. Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-02-21 | 19:05:29

Kommentera inlägget här: