gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

...

Kategori:

Lyckades få fram en tallrik med Veg Pasta 
Sonen åt rester från köttgryta när han kom hem.. Disken fick han ta..kan inte böja mig... Och röra mig i sidled.. 
Åt..isade.. Gått fram och tillbaka här hemma..
Tog mig kaffe.. Nu ligger jag i sängen.. Måste vila..kommer jag ta mig upp? 

Väntar på att får hit nån som kollar tvättmaskinen... Väntar på att Kuijpers ska ringa mig.. Hoppas han har en tid Nu -Idag. Ont.. Räcker med hur man mår annars... Men skit ska skit ha sägs det ju 😝 

Men solen skiner 😀 Det gillas 👍 
Hade ju tänkt ta mig en andra promenad och fixat lite här hemma snyft 😭 / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: