gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Frustrerad

Kategori:

Vilket skitväder vi har.. 
Vaknade av sån blåst.. Snö ❄⛄❄ och regn 💦☔💦om vartannat..
Tog mig kaffe.. 
Frukost.. 
Löste Melodikrysset.. 

Sonen körde mig så jag fick kika på en lokal.. (undrar hur många jag har kollat på hmm 💭.. Nej jag är inte där än. Men snart förhoppningsvis) 

Gjorde Köttbullar, Gött Mos, Grymt go sås,  Pressgurka, Picklad Rödlök och Rårörda Lingon 👌 Mums 💪

Frustrerad över ryggen som gör att jag inte kommer ut och kan röra på mig.. 😢

Nu soffan med brasan tänd 🔥 uttråkad till max 
Men jag slipper ju tvätta 😂😂😂 / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: