gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gogreen

Kategori:

Fick trevligt fikabesök igår eftermiddag! 
Mysigt 😀

Uppe tidigt i morse och tog mig kaffe.. 
Hade inte tänkt baka men när jag ser alla bilder på bröd på instagram så blev jag sugen.. #terapi 

Frukost blev Nygjord Granola och Yoghurt 💪 

Hade Surdegsbröd kvar.. Så gissa om Änderna blev glada! 

Nu lunchat med sonen! 
Soppa - (Spenat,  Broccoli,  Basilika) med Ägg och Smörstekta Surdegskrutonger 💪 

Det är grått och trist.. Jag är seg...men ska tvinga mig själv ut på en promenad / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: