gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snö ❄ ⛄ ❄ Vegetariska Dagen

Kategori:

Uppe tidigt och tog mig kaffe ☕ 
Kände att nåt var på gång.. Min kropp lurar inte mig..
Sa till en karl jag pratade med att det känns som snö är på gång ( fast de sagt att det inte skulle snöa förrän på fredag)  jajjemän snöar gör det..ryggen ond.. Fick mig i alla fall en promenad innan det började... 

Besiktat bilen...
Skulle göra en tårta 🎂 men gjorde två och tur var väl det.. Då en blev Lutande Tornet i Pisa.. 

Vi fikade och firade att jag inte fick körförbud 🚘 på bilen 🚗 
Och hoppas att sonen snart har nytt jobb! 

Lunch idag blev en mycket god Vegetarisk Pasta.. Är ju Vegetariska Dagen 😀

Paprika, vitlök, champinjoner, broccoli, sambaloelek, svartpeppar, salt och grädde 👍

(Hade köpt fin pasta... Men den gick ej att koka..den får affären tillbaka) 

Nu ska jag tända en brasa 🔥 snön yr 😵 / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: