gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vår på väg

Kategori: Allmänt

Min dag ...
Solskenspromenader , själv här hemma och utomläns och en tredje med sonen!
Inser att jag gör bäst i att stå och gå...sitta är döden för ryggen...
Läste Melodikrysset stående med fika och Brödfix+ Pulled Porkfix...
På promenaden utomläns fick jag se 8 plan på himlen....Häftigt...fick dock inte alla på bild..
Snabblunch..Surdegsmacka med Avocado och Romröra ;)
 
Ikväll blev det Hemgjorda Tortillas och Pulled Pork- Såå gott! Matkoma...tror jag somnar.../ Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: