gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vinter igen

Kategori:

Ja bara lite vitt son täcker marken.. Alldeles lagom..blir ljust och fint!
Löste melodikrysset med en kopp kaffe ☕ 
Tog en promenad.. 
Gjorde Köttgryta - Mums 😋 
Tog ännu en promenad - nu med sonen! 
Fick besök av de bästa - som jag saknat dem när de varit sjuka...
Fika och tjöt 😉 

Tvättmaskinen har pajat 😢 kul- NOT.. Inget man kan vara utan.. Tvätten ligger blöt i en IKEA kasse..men men....

Nu har jag satt mig i soffan med en godispåse 🍬 
Lovat fixa Surdegspizza när killarna kommer från bion 🎥 

Får väl se om jag hittar nåt att se på tv..Mello är inte min melodi 🎶  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: