gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nachos

Kategori:

Blev en promenad.. Kändes riktigt varmt.. 
För mycket snö för att jag skulle orka skotta.. Fick ut bilen..handlade.. 
Lunchade Grönsakssoppa från igår.. 
Sett 2 avsnitt av Games of Thrones.. Lovat sonen att ge det några avsnitt.. Bara 48 kvar..innan det kommer nya i april..

Ätit Nachos.. Sonens önskan..nu sover han bredvid mig i soffan.. Klockan är inte halv åtta.. Nej han är då inte pigg :(    / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja mycket snö nu :)
    Games of Thrones är en kanon serie, men det tar ett par avsnitt att komma in i den :)

    Längtar tills nästa säsong börjar.

    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    kram kram Madde

    Svar: snö snö snö. jo vi får nog ta några avsnitt idag, först disken..och bädda rent.. hade en toppen dag o kväll igår. önskar dig en fin söndag kram
    gizzez.blogg.se

    2016-01-09 | 20:09:46
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: