gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Trettondagen

Kategori:

Sover dåligt när sonen är sjuk.. 
Vaknade halv åtta minus ➖ 15 ❄ ⛄ ❄ Brrr så kallt...
Kaffe..
Satte degar.. 
Tog oss drink.. 
Kaffe och surdegsmackor med brasan tänd.. 🔥 
Vid värmeböljan minus ➖ 13 tog jag en promenad.. 

Lunch blev Pasta med Ostsås med broccoli och vitlök! 
Skrapade rutor och körde bilen varm... 
Handlade lite.. 

Fick fikabesök av de bästa!  Mysigt :)

Ikväll Korv och Pommes Frites - enda gången på året jag äter det.. Till Fars från Fredriksdalsteatern.. Poppe förr men Rydberg är kvar..grejen var bara att det var så dåligt så vi bytte kanal.. 

Soffa resten av kvällen!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: