gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vinterland

Kategori:

Hej mitt vinterland..  Vackert är det men nu kan snöandet sluta... 
Hade en fin dag igår.. Tack!
Nu druckit mitt morgonkaffe.. Ska ta disken.. Sen skotta -grannen har gjort en repa med traktorn 🚜 idag! 
Om kommunen plogat så kanske det blir en promenad!  / Gizze 


Kommentarer

  • Carin säger:

    Men oj vilken fest/ Har du fyllt år....eller...Nu måste jag kolla på "hitta.se" /AVBROTT/ Visst var det så! Stort Grattis! Så fina blommor du fått. Vilka tårtor, vad innehåller den mörka? Vi fick oxå lite snö i Torsdags/Fredags, men här i denna delen av landet liger det ju inte. Nu tö och slabb. Trist, när man ser hur kul ungarna har det. Grannen gjorde snögubbe, lång och ståtlig. Idag har gubben smällt ner till en dvärg......
    Än en gång STORT GRATTIS//Carin

    Svar: Haha tack Carin! ja här är.. på tok för mycket snö - men fint är det.
    Det är en Chokladkaka med mandel och kaffe och en Pannacotta med kaffe och kaffetäcke på det 😇 fin söndag på dig från mig Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-01-10 | 10:32:00
  • Madde säger:

    Vilka fina blombuketter och så mycket gottigheter du har lagt upp. :)

    Nu töar det och det kan jag tycka är lite trist. Nu kan vintern få vara tillsammans med några minusgrader.

    För visst är det fint med snö, läckra ballongerna var :)

    Önskar dig en riktigt bra söndag!

    Kram Kram!

    Svar: ja nog kunde vi få ha några minus ➖ men ska visst bli elva minus ➖ i morgon.. ja nu var snön tung känns i hela kroppen :( kram och ha en fin dag och kväll // Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-01-10 | 14:39:04
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Anonym säger:

    Tack för en väldigt fin o god kväll. Det är så mysigt hos dig. Och natten, efterrätten ock allt du gör är såå gott. Du är så begåvad.
    Kram

    Svar: gulle du.. gissa om vi gör om det :) Mysigt med er kram
    gizzez.blogg.se

    2016-01-10 | 14:59:59

Kommentera inlägget här: